Am un produs lipsă, cum se procedează?
Pentru că suntem oameni și mai greșim, rareori se pot crea neplăceri.
În cazul în care lipsește un produs din comandă sau este o culoare diferită, apelează la numărul de telefon de pe site (0771 327 058 între orele 9:00-16:00 de luni până vineri), mentionează numărul comenzii tale și spune că s-a făcut o greseală si anuntă ce lipseste sau ce este gresit.
În cel mai scurt timp vei primi produsul lipsă sau pe cel corect, transportul fiind suportat de noi, bineînțeles.
În cazul în care lipsește un produs din comandă sau este o culoare diferită, apelează la numărul de telefon de pe site (0771 327 058 între orele 9:00-16:00 de luni până vineri), mentionează numărul comenzii tale și spune că s-a făcut o greseală si anuntă ce lipseste sau ce este gresit.
În cel mai scurt timp vei primi produsul lipsă sau pe cel corect, transportul fiind suportat de noi, bineînțeles.