Întrebări frecvente

Produse
Am un produs lipsă, cum se procedează?
Pentru că suntem oameni și mai greșim, rareori se pot crea neplăceri.
În cazul în care lipsește un produs din comandă sau este o culoare diferită, apelează la numărul de telefon de pe site (0771 327 058 între orele 9:00-16:00 de luni până vineri), mentionează numărul comenzii tale și spune că s-a făcut o greseală si anuntă ce lipseste sau ce este gresit.
În cel mai scurt timp vei primi produsul lipsă sau pe cel corect, transportul fiind suportat de noi, bineînțeles.
De unde provin produsele?
Ele sunt importate din Europa, țările de origine fiind Germania, Polonia și România.
Ce se întâmplă dacă produsul vine defect?
Înainte de a fi împachetat în colet, fiecare produs este inspectat și analizat ca să nu existe probleme. În cazul în care se produce o greșeală, vei primi un produs în schimb, iar transportul este suportat de noi.
Căutarea ta nu s-a potrivit cu nici o întrebare frecventă.