ANPC | SOL

ANPC

 

Daca ai vreo nemultumire te rugam in prima faza sa ne contactezi telefonic sau pe WhatsApp la numarul 0771 327 058 sau sa ne trimiti un email la adresa contact@ndr-pc.ro

 

    Te asiguram ca facem toate eforturile ca experinta cu site-ul nostru sa fie una placuta si iti punem la dispozitie posibilitatea de a returna sau schimba produsele achizitionate.

 

 

Date legale obligatorii:

 

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR

 

http://www.anpc.ro/

 

Adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, Cod postal 011865

 

Adresa de e-mail: cabinet@anpc.ro.

 

Pentru a depune o reclamatie in format electronic completati FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE.

Program de functionare al institutiei: luni - joi: 08:00 - 16:30 / vineri: 08:00 - 14:00.

Program de lucru cu publicul - Registratura:

Telefon: 021.307.67.84.

 

Program de lucru: luni, marti, joi si vineri: 08:30 - 16:30 / miercuri: 08:30 - 18:30.

Telefonul consumatorilor: 021/9551

Serviciul Produse si Servicii Alimentare si Nealimentare: 021.307.67.93

Serviciul Produse si Servicii Financiare: 021.307.67.92

Serviciul Armonizare Europeana si Parteneriat: 021.307.67.70

Directia Economica si Resurse Umane: 021.307.67.88

Compartimentul Resurse Umane: 021.316.74.84

Directia Insolventa a Persoanelor Fizice: 021.307.67.73

Directia de Solutionare Alternativa a Litigiilor: 021.307.67.71

Compartiment Derulare Proceduri Intermediari de Credite si Creditori Financiari si Nonfinanciari: 021.307.67.54

 

SOL

 

Platforma de solutionare on-line a litigiilor (SOL) este pusa la dispozitie de Comisia Europeana pentru a le permite consumatorilor si comerciantilor din UE sau din Norvegia, Islanda si Liechtenstein sa-si solutioneze litigiile legate de produse si servicii cumparate de pe internet, fara sa apeleze la instanta.

 

Platforma SOL nu este asociata niciunui comerciant. O puteti folosi pentru a aduce sesizarea dvs. in fata unei entitati autorizate de solutionare a litigiilor.

 

Entitatile de solutionare a litigiilor sunt organizatii sau persoane impartiale care ii ajuta pe consumatori si comercianti sa ajunga la o intelegere pe cai extrajudiciare. De obicei, o astfel de procedura este mai rapida si mai ieftina decat una judiciara.

 

Platforma SOL este usor de folosit, ghidandu-i pe utilizatori pas cu pas. Ea furnizeaza traduceri in toate limbile oficiale ale UE si prevede termene limita pentru solutionarea reclamatiilor.

 

Datorita Platformei SOL, consumatorii pot obtine solutii echitabile fie gratuit, fie cu cheltuieli foarte mici, iar comerciantii pot evita proceduri judiciare costisitoare si pot pastra relatii bune cu clientii.

Mai multe despre platforma SOL aici!